ANALIZA stanja sustava civilne zaštite za Grad Pakrac u 2024.g.

Temeljem članak 17. st. 1. Zakona o sustavu civilne zaštite („Narodne novine“ broj 82/15, 118/18, 31/20, 20/21, 114/22), članaka 58. Pravilnika o nositeljima, sadržaju i postupcima izrade planskih dokumenata u civilnoj zaštiti te načinu informiranja javnosti u postupku njihovog donošenja („Narodne novine“ broj 49/17), te članka 34. Statuta Grada Pakraca („Službeni glasnik Grada Pakraca“ broj 7/23), a na prijedlog gradonačelnice Grada Pakraca, Gradsko vijeće Grada Pakraca na 24. sjednici održanoj 24. veljače 2025. g., donosi

A N A L I Z A
stanja sustava civilne zaštite za Grad Pakrac u 2024.g.

UVOD

Civilna zaštita je sustav organiziranja sudionika, operativnih snaga i građana za ostvarivanje zaštite i spašavanja ljudi, životinja, materijalnih i kulturnih dobara i okoliša u velikim nesrećama i katastrofama i otklanjanja posljedica terorizma i ratnih razaranja.

Sustav civilne zaštite obuhvaća mjere i aktivnosti (preventivne, planske, organizacijske, operativne, nadzorne i financijske) kojima se uređuju prava i obveze sudionika, ustroj i djelovanje svih dijelova sustava civilne zaštite i način povezivanja institucionalnih i funkcionalnih resursa sudionika koji se međusobno nadopunjuju u jedinstvenu cjelinu radi smanjenja rizika od katastrofa te zaštite i spašavanja građana, materijalnih i kulturnih dobara i okoliša na teritoriju Republike Hrvatske od posljedica prirodnih, tehničko-tehnoloških velikih nesreća i katastrofa, otklanjanja posljedica terorizma i ratnih razaranja.

Sustav civilne zaštite redovno djeluje putem preventivnih i planskih aktivnosti, razvoja i jačanja spremnosti sudionika i operativnih snaga sustava civilne zaštite.

Grad Pakrac dužan je organizirati poslove iz svog samoupravnog djelokruga koji se odnose na planiranje, razvoj, učinkovito funkcioniranje i financiranje sustava civilne zaštite.

Grad Pakrac dužan je jačati i nadopunjavati spremnost postojećih operativnih snaga sustava civilne zaštite na njihovom području sukladno procjeni rizika od velikih nesreća i planu djelovanja civilne zaštite, a ako postojećim operativnim snagama ne mogu odgovoriti na posljedice utvrđene procjenom rizika, dužni su osnovati dodatne postrojbe civilne zaštite.

Mjere i aktivnosti u sustavu civilne zaštite provode sljedeće operativne snage sustava civilne zaštite:

a) stožeri civilne zaštite

b) operativne snage vatrogastva

c) operativne snage Hrvatskog Crvenog križa

d) operativne snage Hrvatske gorske službe spašavanja

e) udruge

f) postrojbe i povjerenici civilne zaštite

g) koordinatori na lokaciji

h) pravne osobe u sustavu civilne zaštite.

Gradsko vijeće, na prijedlog gradonačelnika, izvršava sljedeće zadaće:

u postupku donošenja proračuna razmatra i usvaja godišnju analizu stanja i godišnji plan

razvoja sustava civilne zaštite s financijskim učincima za trogodišnje razdoblje te smjernice

za organizaciju i razvoj sustava koje se razmatraju i usvajaju svake četiri godine

donosi procjenu rizika od velikih nesreća

donosi odluku o određivanju pravnih osoba od interesa za sustav civilne zaštite

donosi odluku o osnivanju postrojbi civilne zaštite

osigurava financijska sredstva za izvršavanje odluka o financiranju aktivnosti civilne zaštite

u velikoj nesreći i katastrofi prema načelu solidarnosti.

Gradonačelnik izvršava sljedeće zadaće:

donosi plan djelovanja civilne zaštite

donosi plan vježbi civilne zaštite

priprema i dostavlja predstavničkom tijelu prijedlog odluke o određivanju pravnih osoba od

interesa za sustav civilne zaštite i prijedlog odluke o osnivanju postrojbi civilne zaštite

kod donošenja godišnjeg plana nabave u plan uključuje materijalna sredstva i opremu snaga

civilne zaštite

donosi odluke iz svog samoupravnog djelokruga radi osiguravanja materijalnih, financijskih

i drugih uvjeta za financiranje i opremanje operativnih snaga sustava civilne zaštite

odgovorno je za osnivanje, razvoj i financiranje, opremanje, osposobljavanje i uvježbavanje

operativnih snaga sukladno usvojenim smjernicama i planu razvoja sustava civilne zaštite

izrađuje i dostavlja predstavničkom tijelu prijedlog procjene rizika od velikih nesreća i

redovito ažurira procjenu rizika i plan djelovanja civilne zaštite

osigurava uvjete za premještanje, sklanjanje, evakuaciju i zbrinjavanje te izvršavanje zadaća

u provedbi drugih mjera civilne zaštite u zaštiti i spašavanju građana, materijalnih i

kulturnih dobara i okoliša

osigurava uvjete za raspoređivanje pripadnika u postrojbe i na dužnost povjerenika civilne

zaštite te vođenje evidencije raspoređenih pripadnika

osigurava uvjete za vođenje i ažuriranje baze podataka o pripadnicima, sposobnostima i

resursima operativnih snaga sustava civilne zaštite

uspostavlja vođenje evidencije stradalih osoba u velikim nesrećama i katastrofama.

Gradonačelnik koordinira djelovanje operativnih snaga sustava civilne zaštite osnovanih za područje te jedinice u velikim nesrećama i katastrofama uz stručnu potporu nadležnog stožera civilne zaštite.

Gradonačelnik je dužan osposobiti se za obavljanje poslova civilne zaštite u roku od šest mjeseci od stupanja na dužnost, prema programu osposobljavanja koji provodi Služba civilne zaštite.

ZAKONSKE ODREDBE

r.br.

ZAKONI – PRAVILNICI – UREDBE

NN

1.

ZAKON O SUSTAVU CIVILNE ZAŠTITE

82/15

118/18

31/20

20/21

114/22

2.

Pravilnik o standardnim operativnim postupcima za pružanje pomoći nižoj hijerarhijskoj razini od strane više razine sustava civilne zaštite u velikoj nesreći i katastrofi

37/16

3.

Pravilnik o sastavu stožera, načinu rada te uvjetima za imenovanje načelnika, zamjenika načelnika i članova stožera civilne zaštite

126/19

17/20

4.

Naputak o načinu postupanja u slučaju zlouporabe poziva na broj 112

37/16

5.

Pravilnik o izgledu, načinu i mjestu isticanja obavijesti o jedinstvenom europskom broju za hitne službe 112

38/16

6.

Pravilnik o vrstama i načinu provođenja vježbi operativnih snaga sustava civilne zaštite

49/16

7.

Pravilnik o uvjetima koje moraju ispunjavati ovlaštene osobe za obavljanje stručnih poslova u području planiranja civilne zaštite

57/16

8.

Pravilnik o zemljopisno-obavijesnom sustavu državne uprave za zaštitu i spašavanja

57/16

9.

Pravilnik o tehničkim i drugim uvjetima koje moraju ispunjavati ovlaštene osobe za ispitivanje ispravnosti tehničkih sredstava i opreme civilne zaštite

57/16

10.

Uredba o jedinstvenim znakovima za uzbunjivanje

61/16

11.

Pravilnik o smjernicama za izradu procjene rizika od katastrofa i velikih nesreća za područje RH i Jedinica lokalne i područne (regionalne) samouprave

65/16

12.

Pravilnik o tehničkim zahtjevima sustava javnog uzbunjivanja stanovništva

69/16

13.

Pravilnik o postupku uzbunjivanja stanovništva

69/16

14.

Pravilnik o mobilizaciji, uvjetima i načinu rada operativnih snaga sustava civilne zaštite

69/16

15.

Pravilnik o sadržaju, obliku i načinu vođenja očevidnika inspekcijskog nadzora u sustavu civilne zaštite

69/16

16.

Pravilnik o vrsti i postupku dodjele nagrada i priznanja Državne uprave za zaštitu i spašavanje

75/16

17.

Pravilnik o vođenju evidencija pripadnika operativnih snaga sustava civilne zaštite

75/16

18.

  • Pravilnik o kriterijima zdravstvenih sposobnosti koje moraju ispunjavati pripadnici postrojbi civilne zaštite, kriterijima za raspoređivanje i uvjetima za imenovanje povjerenika civilne zaštite i njegovog zamjenika

  • Pravilnik o izmjenama i dopunama Pravilnika o kriterijima zdravstvenih sposobnosti koje moraju ispunjavati pripadnici postrojbi civilne zaštite, kriterijima za raspoređivanje i uvjetima za imenovanje povjerenika civilne zaštite i njegovog zamjenika

98/16

67/17

19.

Pravilnik o odori pripadnika operativnih snaga civilne zaštite i državnih službenika i namještenika državne uprave za zaštitu i spašavanje

99/16

20.

Pravilnik o vođenju jedinstvene evidencije i informacijskih baza podataka o operativnim snagama, materijalnim sredstvima i opremi operativnih snaga sustava civilne zaštite

99/16

21.

Uredba o sastavu i strukturi postrojbi civilne zaštite

27/17

22.

Uredba o načinu i uvjetima za ostvarivanje materijalnih prava mobiliziranih pripadnika postrojbi civilne zaštite za vrijeme sudjelovanja u aktivnostima u sustavu civilne zaštite

33/17

23.

Pravilnik o nositeljima, sadržaju i postupcima izrade planskih dokumenata u civilnoj zaštiti te načinu informiranja javnosti u postupku njihovog donošenja

49/17

24.

Pravilnik o načinu rada u aktivnostima radijske komunikacije za potrebe djelovanja sustava civilne zaštite u velikim nesrećama i katastrofama

53/17

25.

Pravilnik o postupku primanja i prenošenja obavijesti ranog upozoravanja, neposredne opasnosti te davanju uputa stanovništvu

67/17

  1. STANJE SUSTAVA CIVILNE ZAŠTITE

U 2024.g. poduzeto je slijedeće:

  • Donesen je Godišnji plan razvoja sustava civilne zaštite s financijskim učincima za trogodišnje razdoblje

  • Donesen je Plan operativne provedbe programa aktivnosti u provedbi posebnih mjera zaštite od požara u 2024.g.,

  • Donesen je Plan vježbi za 2025. godinu

  1. CIVILNA ZAŠTITA: (stožer civilne zaštite, postrojba CZ opće namjene)

NAZIV STOŽERA CZ/ DUŽNOST

IME I PREZIME

Načelnik Stožera civilne zaštite

Marijan Širac

Zamjenik načelnika stožera civilne zaštite

Ivana Šušnjić

Član stožera za protupožarnu zaštitu

Zlatko Zerdin

Član stožera za komunalne djelatnosti

Tomislav Luksetić

Član stožera – predstavnik Policijske uprave

Robert Hrastić

Član stožera -predstavnik službe civilne zaštite

Antun Širac

Član stožera za medicinsko zbrinjavanje

Đurđica Stokić

Član stožera za veterinarsko zbrinjavanje i asanaciju

Siniša Horvat

Član stožera za zbrinjavanje stanovništva i evakuaciju

Danijela Kiš

Zapovjednik postrojbe CZ opće namjene grada Pakraca

Milan Ristić

Član- predstavnih HGSS

Zvonimir Miler

    1. Postrojba civilne zaštite opće namjene

Sukladno Procjeni rizika od velikih nesreća i Odluci o sastavu i strukturi postrojbe civilne

zaštite ustrojen je postrojba civilne zaštite opće namjene koji broji 32 (tridesetdva) obveznika.

 

Određeno 4 (četiri) teklića za poslove mobilizacije snaga civilne zaštite.

    1. Povjerenici civilne zaštite

Predviđeni su povjerenici civilne zaštite za 20 (dvadeset) mjesnih odbora.

Naselje

Povjerenici

Zamjenici povjerenika

Ukupno

BADLJEVINA

DEREZA

1

1

2

BRANEŠCI

GORNJI GRAHOVLJANI

SREDNJI GRAHOVLJANI

DONJI GRAHOVLJANI

1

1

2

BRUSNIK

KRAGUJ

1

1

2

DONJA OBRIJEŽ

1

1

2

DRAGOVIĆ

ŠPANOVICA

GORNJA ŠUMETLICA

1

1

2

KAPETANOVO POLJE

PLOŠTINE

1

1

2

KRIČKE

CIKOTE

BJELAJCI

1

1

2

KUSONJE

1

1

2

MALI BANOVAC

BATINJANI

TORANJ

1

1

2

NOVI MAJUR

STARI MAJUR

1

1

2

OMANOVAC

GORNJA OBRIJEŽ

VELIKI BANOVAC

1

1

2

OŽEGOVCI

GLAVICA

BUČJE

1

1

2

PAKRAC – centar I

1

1

2

PAKRAC – centar II

1

1

2

PAKRAC – jug I

1

1

2

PAKRAC – jug II

1

1

2

PAKRAC – sjever I

1

1

2

PAKRAC – sjever II

1

1

2

PREKOPAKRA I

1

1

2

PREKOPAKRA II

1

1

2

UKUPNO:

20

20

40

  1. PREVENTIVA

  • Donesen je Plan djelovanja civilne zaštite.

  • Donesen je Plan djelovanja u području prirodnih nepogoda.

    1. Plan djelovanja civilne zaštite

Plan djelovanja civilne zaštite sastoji se od općeg i posebnih dijelova.

Opći dio sadrži: 1./ Upozoravanje 2./ Pripravnost 3./ Mobilizaciju (aktiviranje) i narastanje operativnih snaga sustava civilne zaštite. 4./ Opis područja odgovornosti nositelja izrade plana 5./ Grafički dio.

Posebni dijelovi plana djelovanja civilne zaštite sadrže razradu operativnog djelovanja sustava civilne zaštite tijekom reagiranja u velikim nesrećama i katastrofama.

Uvijek kada je moguće (raspoloživo) i prikladno u planu djelovanja civilne zaštite trebaju se koristiti grafički prikazi, tablice i slike, uključujući grafikone, karte i fotografije.

    1. Plan djelovanja u području prirodnih nepogoda

Plan djelovanja sadržava:

1. popis mjera i nositelja mjera u slučaju nastajanja prirodne nepogode

2. procjene osiguranja opreme i drugih sredstava za zaštitu i sprječavanje stradanja imovine, gospodarskih funkcija i stradanja stanovništva

3. sve druge mjere koje uključuju suradnju s nadležnim tijelima iz ovoga Zakona i/ili drugih tijela, znanstvenih ustanova i stručnjaka za područje prirodnih nepogoda.

  1. VATROGASTVO

Za DVD-e na području Grada Pakrac, sukladno njihovim vlastitim programima i razvojnim projektima, u proračunu Grada Pakraca za 2024. godinu osigurana su sredstva u iznosu od 105.116,26 eura za:

– nabavu vatrogasne opreme ,

– osiguranje i tehničke preglede vatrogasnih vozila,

– vatrogasne vježbe,

– sustav organizacije i djelovanja (dežurstva aktivna i pasivna).

  1. UDRUGE GRAĐANA OD ZNAČAJA ZA SUSTAV CIVILNE ZAŠTITE

Udruge građana predstavljaju značajan potencijal Grada. Članove udruga je potrebno uključiti u one segmente sustava civilne zaštite obzirom na područje rada za koje su osnovani. Udruge koje funkcioniraju imaju utvrđen ustroj, poznati su im potencijali članova, u redovitoj djelatnosti okupljaju se oko zajedničkih ciljeva, imaju iskustva u organizaciji i dr.

Udruge građana:

Hrvatski crveni križ – Gradsko društvo Crvenog križa „Pakrac“,

Odred izviđača Pakra

Hrvatska katolička udruga medicinskih sestara

Planinarsko društvo „Psunj“

Radio klub „Pakrac“

Lovačko društvo „Fazan“

Lovačko društvo „Košuta“

Lovačko društvo „Psunj“

Športsko ribolovno društvo „Papuk“

  1. OPERATIVNE SNAGE SUSTAVA CIVILNE ZAŠTITE I PRAVNE OSOBE OD INTERESA ZA SUSTAV CIVILNE ZAŠTITE

6.1 Operativne snage sustava civilne zaštite

Stožer civilne zaštite Grada Pakraca

Postrojba civilne zaštite opće namjene Grada Pakraca

Povjerenici civilne zaštite

DVD Pakrac, Obala Petra Krešimira IV 26, Pakrac

DVD Badljevina, Trg dr. F. Tuđmana bb, Badljevina

DVD Omanovac, Omanovac bb

DVD Donja Obrijež, Donja Obrijež 65

DVD Veliki Banovac, Veliki banovac bb

DVD Prekopakra, Dr. A. Starčevića bb, Prekopakra

HGSS, Stanica Požega

6.2 Pravne osobe od interesa za sustav civilne zaštite

Komunalac d.o.o.

Tekija d.o.o.

Veterinarska stanica Pakrac d.o.o.

  1. Zaključak o stanju sustava civilne zaštite

    1. Za područje preventive

Nakon vrednovanja pojedinih kategorija koje određuju spremnost sustava civilne zaštite u području preventive donosi se konačna ocjena u pogledu sposobnosti provođenja preventivnih mjera. Kategorije u području preventive su ocijenjene kako je prikazano u narednoj tablici.

Sastavnice/aktivnosti sustava civilne zaštite, područje preventive

Brojčana ocjena

Ocjena

strategija, normativno uređenje i planovi

Vrlo visoka spremnost

1

sustav javnog uzbunjivanja

Niska spremnost

3

stanje svijesti o prioritetnim rizicima

Visoka spremnost

2

prostorno planiranje i legalizacija građevina

Vrlo niska spremnost

4

ocjena fiskalne situacije i njene perspektive

Visoka spremnost

2

ocjena stanja baza podataka i podloga za potrebe planiranja reagiranja

Niska spremnost

3

Ukupna ocjena

Niska spremnost

3

Konačna ocjena je srednja vrijednost ocijenjenih kategorija zaokružena na najbliži cijeli broj. U skladu s navedenim konačna ocjena spremnosti Grada u području preventive je 3 – niska spremnost.

Da bi se spremnost civilne zaštite u području preventive unaprijedila potrebno je provoditi ili dodatno unaprjeđivati njegove sastavnice koje su ocjenjena ocjenom 3 ( niska spremnost) i 4 (vrlo niska spremnost. U ovom slučaju to su sastavnice sustava koje se odnose na sustav javnog uzbunjivanja, stanje svijesti o prioritetnim rizicima, prostorno planiranje i legalizacija građevina i ocjena stanja baza podataka i podloga za potrebe planiranja reagiranja.

Da bi se sastavnice sustava koje se odnose na sustav javnog uzbunjivanja, stanje svijesti o prioritetnim rizicima, prostorno planiranje i legalizacija građevina i ocjena stanja baza podataka i podloga za potrebe planiranja reagiranja unaprijedile potrebno je:

  • u svim naseljima postaviti sirene s kojima se može objaviti nastupanje opće opasnosti

  • upoznati stanovništvo s mogućim posljedicama velikih nesreća i načinom provedbe samozaštite i organizirane zaštite

  • zahtijevati od posjednika opasnih tvari postavljanje sirena za slučaj nesreće s izvan lokacijskim posljedicama

  • predstavničko tijelo upoznati o prioritetnim prijetnjama, području ugrožavanja, posljedicama, načinu preventivne zaštite, potrebnim troškovima za podizanje svijesti ugroženog stanovništva, provedbi obrane od prijetnji, te operativnih mjera ublažavanja posljedica i sanacije stanja ugroženog područja,

  • u ugroženim naseljima organizirane javne tribine o prijetnjama, mogućim posljedicama neželjenog događaja, te načinu samozaštite ugroženog stanovništva,

  • jednom godišnje ili najmanje jedanput u dvije godine organizirati vježbe sklanjanja, evakuacije i spašavanja stanovništva iz ugroženih područja,

  • prostornim planom definirati posebno vrijedne poljoprivredne površine, šumska područja, parkovi prirode, područja pogodna za odlaganje neopasnog otpada i komunalnog otpada, način odvodnje zaobalnih voda, način zaštite od otvorenih vodnih tijela, bujičnih voda itd.

  • donijeti urbanistički planovi naselja i gospodarstva i u njima utvrditi za građenje izostavljena područja u kojima zaštita nije djelotvorna (inundacijska područja, aktivna klizišta, područja s teškim posljedicama kod tehničko-tehnološkim nesreća)

  • u područjima prioritetnih ugrožavanja utvrditi broj nelegalnih objekata koji imaju dvojbenu otpornost na posljedice djelovanja tih prijetnje

  • za spomenute prijetnje propisati posebne urbanističke uvjete koji osiguravaju otpornost izgrađenih građevina?

  • Ustrojiti baze podataka o poremećajima u radu kritične infrastrukture te redovito ažurirati baze podataka.

7.2. Za područje reagiranja

Nakon vrednovanja pojedinih kategorija koji određuju spremnost sustava civilne zaštite u području reagiranja i donosi se konačna ocjena u pogledu sposobnosti reagiranja. Kategorije u području reagiranja su ocijenjene kako je prikazano u narednoj tablici.

Sastavnice/aktivnosti sustava civilne zaštite, područje reagiranja

Brojčana ocjena

Ocjena

spremnost odgovornih i upravljačkih kapaciteta

Vrlo visoka spremnost

1

spremnost operativnih kapaciteta civilne zaštite

Vrlo visoka spremnost

1

stanje mobilnosti operativnih kapaciteta sustava civilne zaštite i stanja komunikacijskih kapaciteta

visoka spremnost

2

Ukupna ocjena

Vrlo visoka spremnost

1

Konačna ocjena je srednja vrijednost ocijenjenih kategorija zaokružena na najbliži cijeli broj. U skladu s navedenim konačna ocjena spremnosti Grada u području reagiranja je 1 – vrlo visoka spremnost.

Da bi se spremnost civilne zaštite u području reagiranja unaprijedila potrebno je provoditi ili dodatno unaprjeđivati njegove sastavnice koje su ocjenjena ocjenom 3 ( niska spremnost) i 4 (vrlo niska spremnost). S obzirom da u ovom slučaju nijedna sastavnica sustava nije ocijenjena tom ocjenom potrebno na pitanja koja su imala negativan odgovor omogućiti ispunjavanje uvjeta za pozitivan odgovor.

Da bi se sastavnice sustava unaprijedile potrebno je:

  • izvršno tijelo se treba upoznati sa prioritetnim rizicima, neželjenim posljedicama koje isti mogu izazvati te mjerama i opsegom snaga koje pri tom treba angažirati

  • potrebno je osigurati satelitske mobilne telefone za nositelje pojedinih aktivnosti na terenu.

7.3. Za područje sustava civilne zaštite jedinice lokalne samouprave u cjelini

Nakon vrednovanja pojedinih kategorija koji određuju spremnost sustava civilne zaštite u cjelini (preventiva i reagiranje) donosi se konačna ocjena kako je prikazano u narednoj tablici.

Sastavnice/aktivnosti sustava civilne zaštite

Brojčana ocjena

Ocjena

Područje preventive

Niska spremnost

3

Područje reagiranja

Vrlo visoka spremnost

1

Zbirna ocjena spremnosti civilne zaštite

Visoka spremnost

2

Konačna ocjena je srednja vrijednost ocijenjenih kategorija zaokružena na najbliži cijeli broj. U skladu s navedenim konačna ocjena spremnosti Grada u području spremnosti civilne zaštite u cjelini je 2 – visoka spremnost.

IZVOD IZ PRORAČUNA

o visini osiguranih sredstava za organizaciju i razvoj sustava civilne zaštite u 2024. godini

Red broj

OPIS POZICIJE

REALIZIRANO

u 2024. god. (EUR)

PLANIRANO

u 2025. god. (EUR)

1.

STOŽER CIVILNE ZAŠTITE I POSTROJBE CZ (opće namjene)

-osiguranje uvjeta za evakuaciju, zbrinjavanje, sklanjanje i druge aktivnosti i mjere u sustavu civilne zaštite

140,00

140,00

-Stožer civilne zaštite – odore

   

-Postrojba CZ opće namjene – odore

   

-Procjena rizika

   

-Poslovi civilne zaštite

3.844,94

8.670,00

– vježba

   

-Smotriranje postrojbe opće namjene i vježba

 

440,00

– redovno tekuće ažuriranje priloga i podataka iz sadržaja dokumenata – Čl. 17 st. 3. zakona

   

UKUPNO:

3.984,00 eur

9.250,00 eur

2.

VATROGASTVO

-Vatrogasna zajednica

32.284,49

45.000,00

-Dobrovoljne vatrogasne postrojbe

125.201,26

131.000,00

-Vatrogasna zapovjedništva Grada

   

-Procjena ugroženosti i Plan zaštite od požara

   

UKUPNO:

163.476,49

176.000,00 eur

3.

SKLONIŠTA (prostori za sklanjanje)

-Tekuće održavanje

   

UKUPNO:

   

4.

UDRUGE GRAĐANA

NAVESTI KOJE

   

UKUPNO:

   

5.

SLUŽBE I PRAVNE OSOBE (kojima je zaštita i spašavanje redovna djelatnost)

HGSS STANICA POŽEGA

2.093,00

2.500,00

GD HCK PAKRAC

15.499,93

14.400,00

UKUPNO:

17.592,93 eur

16.900,00 eur

SVEUKUPNO

ZA SUSTAV CIVILNE ZAŠTITE

185.053,42 eur

202.150,00 eur

GRADSKO VIJEĆE GRADA PAKRACA

Predsjednik:
Miroslav Ivančić

KLASA:240-01/25-01/1
URBROJ:2177-9-30/01-25-2
Pakrac, 24. veljače 2025. g.